merhaba bende 32 haftalık gebeyim... bir iki haftadır daha sık yaşıyorum. en güzel süt geciriyor inanilmaz rahatliyorum birde yatarken yastıgıni yuksek tutabilirsin
1,512,150 soru
24,665,538 cevap
366,953 kullanıcı