0 oy
529 göst.
10 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (444 puan) sordu
Merhaba kızlar.Sorum şu ki,devlet hastanesinde olan kadın hastalıkları ve doğum bölümünde sana bakan doktor  kendi  cep numarasını veriyor mu hani birşey olursa ara beni diye?özellerdr var ilk hamileyimde gece 11de de arıyordum doktoru ama devleti bilemiyorum.

5 Cevap

0 oy
10 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Hayır canım vermiyor. 
10 Ağustos 2021 (444 puan) yorumladı
Çok teşekkür
-Reklam-
0 oy
10 Ağustos 2021 (2,648 puan) cevapladı
Doktoruna göre değişir 

Ben bırak hamileyi normal kontrole gittiğimde bile doktorum istemeden numarasını verdi 

Randevularım dolu oluyor beni arayıp gelirsin dedi

Hiç randevu almadan arayarak gidiyorum 

Özelde de her doktor vermez kişiye bağlı yani bu durum
10 Ağustos 2021 (444 puan) yorumladı
Anladım canım çok teşekkür ederim
0 oy
10 Ağustos 2021 (2,013 puan) cevapladı
Hyr canım öyle bir şey yok
0 oy
10 Ağustos 2021 (446 puan) cevapladı
Vermiyor acilden giriş yapmanız gerekiyor o an hangi doktor varsa o ilgileniyor deniliyor yada takibi yapan doktoru acil bölümü arayip çağırıyorlar
0 oy
10 Ağustos 2021 (413 puan) cevapladı
Hayır vermiyo çok saçma cnm hiç bir devlet doktoru tlfn numarası vermez 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 685 göst.
8 Ekim 2021 Doğum kategorisinde misafir sordu
0 oy
9 cevap 835 göst.
23 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Neslihan bekce (72 puan) sordu
0 oy
18 cevap 1,036 göst.
6 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ❤Sinem❤ (259 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...