0 oy
129 göst.
10 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (342 puan) sordu
Arkadaşlar 22. Haftada sağlık ocağında kan ve idrar tahlili verdim. İdrada birubilin pozitif çıkış negatif olması lazmmis. İnternette sarılik deniliyor onun dışında diğer değerler normal görünüyor . Doktora göstereceğim ama randevuya var beklemekte sıkıntı olur mu ? Normal bir sey mi?
Gebelik haftası 22+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,209 soru

24,666,294 cevap

366,996 kullanıcı

...