0 oy
380 göst.
9 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (131 puan) sordu

37+4 doktorum çıkmıştı soramadım şancı var mı 

image

Gebelik haftası 37+4

3 Cevap

0 oy
9 Ağustos 2021 (1,220 puan) cevapladı
Yok canım  normal 
-Reklam-
0 oy
9 Ağustos 2021 (3,121 puan) cevapladı
Bebegin kalp atışı normal yalancı sanci bile çıkmamış duz normal tatlım henüz agrin yok
0 oy
9 Ağustos 2021 (413 puan) cevapladı
Sancın yok. Bebeğinin kalp atışı da normal maşallah 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 693 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ybdc (79 puan) sordu
0 oy
3 cevap 684 göst.
2 Temmuz 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Baharrr91ö (281 puan) sordu
0 oy
3 cevap 710 göst.
12 Haziran 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sura3466 (8,866 puan) sordu
0 oy
0 cevap 179 göst.

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...