0 oy
172 göst.
9 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
Arkadaşlar torbalı devlet hastanesine gidiyorum doktorumdan memnunum ancak devlet hastanelerinde gösterilen tavır biraz farklı ve üzücü olabiliyor  bu sebeple korkuyorum. Doğumunu burada yapmış arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi?
Gebelik haftası 19

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 511 göst.
9 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Ece Duygu (8 puan) sordu
0 oy
2 cevap 302 göst.
0 oy
0 cevap 186 göst.
0 oy
3 cevap 439 göst.
13 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Buse.melisa (207 puan) sordu

1,512,771 soru

24,673,481 cevap

367,408 kullanıcı

...