0 oy
547 göst.
9 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (222 puan) sordu
Kızlar 17+3um ben kilo aldım bırde yandan genişliyorum fakat cinsiyetimiz erkek bebek dedi doktor anlamadım ya
Gebelik haftası 17+3

3 Cevap

+2 oy
9 Ağustos 2021 (566 puan) cevapladı
Anlamadim erkek bebek olunca genişlenmiyor mu :D kilo aliyorsunuz genislemeniz cok normal 
9 Ağustos 2021 (222 puan) yorumladı
Gercekten mi ya ıkıncı kızımda da boyleydım cunku o yuzden sordum ama kiloya elverişliyim
9 Ağustos 2021 (1,089 puan) yorumladı
Bence bu bebeğin cinsiyetinden ziyade sizin vucudunuz tipinden oyledir. Ben normalde kalçalardan kilo alırım kilo aldigimda. 34 haftalık hamileyim ve kilolari kalçalardan aldım
9 Ağustos 2021 (222 puan) yorumladı
Gobegım buyuyor popom kocaman oldu ya
9 Ağustos 2021 (1,089 puan) yorumladı
Olabilir hamilelikte normal benim de karnım kalçalarim cikti
-Reklam-
0 oy
9 Ağustos 2021 (1,572 puan) cevapladı
Bence o genişleme cinsiyyetle alakalı deyil, hamile kadının vucutu böyle deyiçiyor evet tuhaf bende yasadım :)) sonra geciyor bence
9 Ağustos 2021 (222 puan) yorumladı
Ay inşallah daha da yolun basındayım kaç olur kim bilir. Bebekte solda oynuyor
0 oy
9 Ağustos 2021 (110 puan) cevapladı
Benimde erkek  bebek benimde kalcam büyüdü  etraftaki herkes diyor erkek bebeklerinde kalça çıkıyormuş kızlarda  daha düz duruyormuş diyorlardi ilk gebeliğim pek bilmiyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,493 göst.
7 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Lovebayb (72 puan) sordu
0 oy
4 cevap 590 göst.
30 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Lenin (43 puan) sordu
0 oy
3 cevap 581 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Duygu_d (726 puan) sordu
0 oy
1 cevap 389 göst.
12 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Zehrasu (537 puan) sordu

1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...