Kalp çarpıntısı çok oluyor bende de. Çarpıntı olunca nefes alışım hızlanıyor. İkisi de birbirini tetikliyor, son 1 haftadır sürekli bu durumdayım. Fakat normal bir süreç olduğunu söylüyor herkes. Sonuçta bebek için kan pompalanıyor fazladan..
1,512,400 soru
24,668,640 cevap
367,136 kullanıcı