0 oy
298 göst.
9 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
Meraba 38+3 günlüğüm iki gündür bebeğin hareketlerini hissetmiyorum.dogum.yaklastigi için mi acaba ?
Gebelik haftası 38+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
9 Ağustos 2021 (1,176 puan) cevapladı
Sizi doktorunuz uyarmadımınhareketleri azalınca gelin diye yani hamileligin sonundasınız keşke daha önce sorsanız eğer gerçekten hissetmiyorsanız hemen acile gidin ihmale gelicek bişey degil 2 saatte 1 10 kere harkt etmesi gerek doktorlar azalırsa gelin diyor ihmal etmeyinn.... 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 227 göst.
0 oy
1 cevap 229 göst.
0 oy
0 cevap 115 göst.

1,512,779 soru

24,673,685 cevap

367,414 kullanıcı

...