0 oy
980 göst.
8 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu
Kızlar yarın doktora gidicem 5 ay önce dış gebelik ten kürtaj oldum çok zorlu bir süreçti hala hamile kalamadim yarın bir mucize olsun nolur Allah ım 
Gebelik haftası 0

3 Cevap

0 oy
8 Ağustos 2021 (871 puan) cevapladı
Insmh vardir cnm eyer yoksada sana tavsiyem adetin bitince banyo yapiyosn ya abdeslenmek icin   abdeslendikten hemen sora iliskiye gir uc dört gün ust ustde iliskiue gir adetliyken rahim ve yumurtaciklar asagida olrs bana doktorum oyle ddi   bn iki hamileligmde adet bitimi oldu
8 Ağustos 2021 (25 puan) yorumladı
Giriyorum belime yastık falan koyuyorum ilk hamileliğim de klomenle kaldım zaten ne den bilmiyorum ama çok üzülüyorum sürekli baskı içinde herkes çok üzülüyorum
8 Ağustos 2021 (871 puan) yorumladı
Cnm en basi strs yapma üzülme almh sanada inslh yarn en guzel haberleri almk nasp etsn
8 Ağustos 2021 (25 puan) yorumladı
Amin çok sağolun
-Reklam-
0 oy
8 Ağustos 2021 (1,711 puan) cevapladı
Rabbim en hayırlısından en güzel zamanda nasip eder inşallah 
8 Ağustos 2021 (25 puan) yorumladı
Amin çok sağolun
0 oy
8 Ağustos 2021 (1,656 puan) cevapladı
Seni anlıyorum canım bende her doktora gittiğimde korka korka gidiyorum ama stresten uzak durman gerek iyi düşün ki. İyi olsun (•‿•)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 384 göst.
0 oy
7 cevap 851 göst.
30 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Neslihan.gk01 (379 puan) sordu
0 oy
0 cevap 208 göst.
0 oy
8 cevap 448 göst.

1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...