0 oy
500 göst.
8 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (138 puan) sordu
23 haftalik ikiz bebeklere hamileyim dün sabah uyandiğimdan beri karnimda boyle birşey batiyormuş hissi gibi bir ağri var, ama surekli tekrarlamiyor sadece karnim şişince biraz ya da doğrulduğumda hissediyorum bu ağriyi, bir yara varmış ta sızliyormuş gibi , neyden olabilirr ???
Gebelik haftası 23

2 Cevap

0 oy
8 Ağustos 2021 (1,215 puan) cevapladı
Neresi kuzum tam olarak ? Benim o haftada bebek gobek deligime dogru ciktigi icin aciyordu oralar .Ama siddetli degildi
8 Ağustos 2021 (138 puan) yorumladı
Göbek deliğimin biraz aşagisi sağ taraf, bebeklerden biri o tarafta acaba buyuyunce o mu baski yapiyor
-Reklam-
0 oy
8 Ağustos 2021 (1,176 puan) cevapladı
Üşütüyor olabilir misiniz 
8 Ağustos 2021 (138 puan) yorumladı
Olabilir aslinda hava o kafar sicak ki klimanin onunde yatiyoruz mecbur belkide soğuk aldim

1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...