0 oy
542 göst.
8 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (165 puan) sordu
7 haftalık hamileyim. Kuaförüm. Mesleğimden ötürü sürekli ayakta kalmak zorundayım. Şu sıralar da işlerin en yoğun olduğu dönem. Uzun süre ayakta kalmak bana ve bebeğime çok zarar verir mi? İlk hamileliğim lütfen yardımcı olun
Gebelik haftası 7

4 Cevap

0 oy
8 Ağustos 2021 (1,620 puan) cevapladı
Bunu en iyi doktorun bilir. Muayene oldugun zaman sor. Ama riskli bir gebelik değilse sıkıntı olmaz bence. Ara ara dinlenerek yapılır. 
-Reklam-
0 oy
8 Ağustos 2021 (229 puan) cevapladı
Dinlenmeye daha çok ihtiyacın olduĝu sıralar evet . Uzun süre ayakta durmamalısın hamileliĝiniz olumsuz etkiliyor gelişiminde sıkıntı yaratabiliyo düşük veya erken doĝum riskini artırıyo tabi bunlar kesin olacak degil bunlar tıpta olan riskleri söylüyorum en iyisi doktoruna sorman bence önlemini almalısın .
0 oy
8 Ağustos 2021 (641 puan) cevapladı
Eger riskli gebelik digilse ben ilkinde 9 ay ayaktaydim simdide 8 aydir ayaktayim
0 oy
8 Ağustos 2021 (870 puan) cevapladı
Ayakta kalmaktan ziyade kimyasalların kokusu daha çok etkileyebilir yine de siz ,sizi en iyi bilen kişiye yani doktorunuza sorun lütfen. Gebeliginiz hakkında biz yorum yapmayalım. Kimisinin hiç yataktan kalkmamasi gerekir kimisi spor hayatına devam eder en iyi doktorunuz cevap verecektir 

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 1,517 göst.
19 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde bbtll (163 puan) sordu
0 oy
2 cevap 383 göst.

1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...