0 oy
117 göst.
7 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Kızlar ben 7 haftalık hamileyim fakat son günlerde kaşıntı başladı dün akşam tuvalet sonrası sildiğimde kan vardı doktora gittim başta mantar dedi sonra düşük tehlikesi olmaması adına progestan verdi sizce kaşıntı düşük sebebi midir?
Gebelik haftası 7+0
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...