0 oy
285 göst.
7 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Selâm canlar çok kötüyüm kaşıntı dan her yerim tahriş ettim yüzüm dâhi yatamıyorum ne yapacam bilmiyorum acaba buna care var mı gebelik haftası 17.+5

2 Cevap

0 oy
7 Ağustos 2021 (133 puan) cevapladı
Kan ver mutlaka gebelik kolestqzi olabilir karaciğer enzimleri yüksek çıkabilir hic bekleme kan ver 
-Reklam-
0 oy
7 Ağustos 2021 (280 puan) cevapladı
Bende de oluyordu... Kan verdim birşey çıkmadı... Boş sprey şişesine su koyup sıkıyordum. Biraz rahatlatıyordu. Bol bol dua al. Dalan markasinin bir duş jeli var onu kullan. Naylon lif falan kullanma 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 413 göst.
0 oy
2 cevap 355 göst.

1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...