0 oy
563 göst.
6 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (172 puan) sordu
Kızlar bi kızım olucak.ama.ismi konusunda kararsizim.sizce 

Derin mi

Nilsu mu
Gebelik haftası 34
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

0 oy
6 Ağustos 2021 (292 puan) cevapladı
Bana derin daha güzel geliyor canm 
-Reklam-
0 oy
6 Ağustos 2021 (15 puan) cevapladı

Derin  :) nilsuda guzel tabi 

0 oy
6 Ağustos 2021 (90 puan) cevapladı
Derin bence de
0 oy
6 Ağustos 2021 (6,204 puan) cevapladı
Derin.

Nilsu güzel değil ama Nil tek başına çok güzel.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 753 göst.
0 oy
4 cevap 615 göst.
2 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Begüm kaplan (35 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...