0 oy
232 göst.
6 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Bende polikistikover over sendromu var takip edemedim regli günümü İkili tarama testinde 5 Aralık regli günün dedi doktor bana buna göre 34+6 haftalık gebeyim ama devlet hastanesine ve Araştırma hastanesinin ultrasonuna görede 37 haftalık görünüyor bebeğim hangisi doğru bilemedim 
Gebelik haftası 34+6

1 cevap

0 oy
6 Ağustos 2021 (1,220 puan) cevapladı
Zaten arada 2 hafta var canım genel olarak doğuma kadar kendilerini tamamliyirlar 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 656 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mama (15 puan) sordu
0 oy
17 cevap 1,323 göst.
0 oy
2 cevap 416 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...