0 oy
266 göst.
6 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (387 puan) sordu
Arkadaşlar 2 gün önce sancim var die gittim hastaneye sezeryanla doğuma girdim ciktim herşey güzel şükürler olsun fakat şu 2 gündür beni deli ediyorlar odaya gelip topuğundan kan şekerine bakıyorlar emzrimemissin az emziriyosun aç bu çocuk emzirmek istemiyorsa ver yatıralım her hemşirenin dilinde bu sözler ama inaninki emziriyosun uyuya kalıyor bırakıyorum bazende onlara inar çocuğumu uyandırıp bidaha ıciriyorum ya ben daha napim bana söyleyin 
Gebelik haftası Doğdu
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,312 göst.
0 oy
1 cevap 299 göst.
0 oy
7 cevap 1,087 göst.

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...