Canım varsa cıkar zaten derim benim 7 gün vardı adetime galiba hatta postlarımda yazdımmı bilmiyorum en kötü 5 gün olsun hadş daha adet olmamıştım cıkmıştı ve 5 saat sonra çift cizgi oldu biliyormusun ben yok falan bozuk heralde dedim ama kan verdim ertesi günü hamile olduğumu öğrendim sende yap sonra gene yaparsın gecikince ayrıca merakda insanı cok büyük etkiliyor sen şimdş merak ettiğin için etkilene bilirsin o yüzden test uap derim sonra gene yaparsın RABBİM herkezin gönlüne göre versin kimsenin kucağını boş bırakmasın gerçekten anne baba olmak istiyenler için duam
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı