0 oy
109 göst.
4 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (476 puan) sordu
Dün doktora gittim kızlar bebişin kilosu 1700. Doktor iyi dedi ama nasıl kilosu bilmiyorum. Hamileliğim boyunca kilo almadım zaten bebek almış. Bir de kafası yukarıda hala dedi. İlk kızım sezeryan olduğu için sorun yok sezeryan olacak bu doğum zaten dedi.Benim haftamda olan hamileler Sizin bebiş ler nasıl? 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...