0 oy
231 göst.
3 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (185 puan) sordu
Kızlar bn ikinci çocuğuma hamileyim enfeksiyonum var düşük yapma riskim varmı  doktora da 
Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
3 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Ben de cıktı doktor ilaç verdi 1 kez kullandım geçti sende git ilaç verir önlem alınsın ölmez merak etme ben de ölecek sanıyordum çok vardı çünkü ilaç verdi boll şu iç dedi şimdi iyi çıktı 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...