0 oy
363 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (255 puan) sordu
Sağ kalçam hareket halinde arada bir ağrı giriyor doktora söyledim magnezyum yazdı henüz almadım çünkü doğuma 3 hafta kaldı almalı mıyım almamalı mıyım bilemedim bana fikir verir misiniz?

1 cevap

0 oy
2 Ağustos 2021 (657 puan) cevapladı
 ilk hamileliğimde magosit vermişti doktorum bundada kalçama yel giriyor baldirima dedim Magvital ve zentius flash yazdı memnunum ben adım atıyorum kalçama yel giriyodu  magnezyum çok önemli kullan yoğurt süt muz kefirde tüket
2 Ağustos 2021 (255 puan) yorumladı
Benim son 3 hafta kaldığı için kararsız kaldım boşuna almayım idare ederim diye de düşündüm bi yandan
2 Ağustos 2021 (657 puan) yorumladı
Dayanılır gibiyse alma ama ben uykudan uyanıyodum ağrıya
2 Ağustos 2021 (255 puan) yorumladı
Peki teşekkürler
2 Ağustos 2021 (216 puan) yorumladı
Kalça agirisi bende olmuştu . İlaç yazdı ama almadım . Çok fazla ilaç kullanmak istemedim. Yoğurt yedim günde br kase, muz yedim, bide soda içtim günde bir tane. Sonra geçti çok şükür . Ama yoğurt çok önemli bence
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 358 göst.
0 oy
2 cevap 264 göst.
0 oy
4 cevap 270 göst.
21 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde GamZeeel (1 puan) sordu

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...