0 oy
623 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2,038 puan) sordu
Anksiyetem çok artti yerimde duramıyorum Rabbim Kimsenin başına vermesin Yarabbim acile gitsem midehale ederler mi cok korkuyorum

2 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2021 (870 puan) cevapladı
Ederler tabiki mutlaka gidin.hic olmadı oksijen verirler o da sakinleştirir. Geçmiş olsun
2 Ağustos 2021 (2,038 puan) yorumladı
Hamileyim birşey yapmazlarsa diye cok kötüyüm dua ederseniz çok sevinirim
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2021 (3,785 puan) cevapladı
Gidin tabi müdahale ederler

1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...