0 oy
289 göst.
2 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (382 puan) sordu
Merhaba bayanlar 23haftalik hamileyim 3.gebeligim bitmek bilmeyen 15gun ara ile idrar yolu enfeksiyonu devam ediyo progestan kullanmaya basladim ilk kez boyle idrar yollari sorunu ile karsilasiyorum hamileligimde benim gibi ayni sorunlari yasayan varmi yarin atibiyotik ve fitile basliycam allah yardimcimiz olsun

2 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2021 (37 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Sırf o enfeksiyon yüzünden benim bebeğimin karın cevresi 2hafta kadar geride kaldı.aman dikkat edin hafife almayın.antibiyotik ve fitil kullanın.gecmis olsun
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2021 (431 puan) cevapladı
Bende gebeliyimin başından beri yaşıyorum kaç defa farklı farklı ilaçlar yazdı doktor bir türlü geçmedi son defa yine çıktı doktorum kaşınma yanma idrarda kan olup olmadığını sordu bende yok dedim dahada ilaç vermedi bir şey olurmu bilmiyorum bol su iç dedi 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 211 göst.
22 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bebegmbebek (60 puan) sordu
0 oy
0 cevap 116 göst.
24 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde erkekannesi (412 puan) sordu
0 oy
3 cevap 325 göst.

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...