0 oy
736 göst.
1 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
Merhaba güzel anneler 2 gündür adet sancısı gibi bel ağrım var. Ve mesaneme baskı var aynı durumda olan var mı acaba. Yarın kontrolüm var inşallah ciddi birşey yoktur 
Gebelik haftası 31+4

3 Cevap

0 oy
1 Ağustos 2021 (165 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bunlar normal canım bebeğin başı asagi dönmüştür onun baskisidir. 4 hafta önce benimde öyle oldu. Hatta geçen hafta kanala yerlesmis iyice basi ve iki cm acikligim vardi acilman 4 cm e  ulasirsa yatış verirler daha erken de yatma suni sanci filan cok canin yanar. Benim ikinci dogumum. İki haftadir duzensiz sancilarimda var. Sancin varsa onu takip et 5 dk da bi sanci giriyorsa ve yurusende gecmiyorsa dogum sancisidir
-Reklam-
0 oy
1 Ağustos 2021 (460 puan) cevapladı
Doğum sancısını tarif ediyosun ama umarim değildir baski var diyosun bilemedim
0 oy
1 Ağustos 2021 (35 puan) cevapladı
Yalancı doğum sancılarıdır. Yani doğuma hazırlık için olan sancılar. Bunların olması iyiye işaret herşey yolunda inşallah. :)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 724 göst.
0 oy
1 cevap 221 göst.
7 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Merii-7 (10 puan) sordu
0 oy
3 cevap 429 göst.
0 oy
0 cevap 260 göst.
7 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Nrmnnry (11 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,960 cevap

367,097 kullanıcı

...