40+6 dayım bende suni sancıdan çok korkuyorum
Suniyi aldıkdiyelim sunide doğmazsa mecbur sezeryan olucaz iki acı birden nasıl olucak bilmiyorum sancım da çok nadir geliyor 39dayken 1 cm açıklık vardı hala aynı
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı