0 oy
153 göst.
31 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (853 puan) sordu
21 Haftalık ikiz gebeyim. Yemek yedikten sonra alt karında hafif hafif ağrılar oluyor soluma doğru dönüp yatınca geçiyor. Normal mi bu durum sizde de böyle oluyormu? İkiz olduğu için mi acaba
Gebelik haftası 21

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 253 göst.
0 oy
9 cevap 660 göst.
0 oy
1 cevap 190 göst.
0 oy
3 cevap 660 göst.

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...