0 oy
370 göst.
31 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Arkadaslar 2 ci hamileliğim 17 haftama girdim bebek hiç kıpırdamıyor seyrime gibi bile olmuyor normalmi acaba
Gebelik haftası 17

3 Cevap

0 oy
31 Temmuz 2021 (1 puan) cevapladı
Daha çok erken 22 haftadan sonra hissedersiniz.
-Reklam-
0 oy
31 Temmuz 2021 (853 puan) cevapladı
Benimde 2.gebeliğim 18.haftada net hissettim 
0 oy
31 Temmuz 2021 (18 puan) cevapladı
Biz 25 haftalık olduk anca hissediyorum :) ilk gebelikte normalmis tedirgin olmaya gerek yokmuş 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
5 cevap 631 göst.
13 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce eroglu (301 puan) sordu
0 oy
7 cevap 998 göst.
0 oy
7 cevap 516 göst.

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...