0 oy
254 göst.
31 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (58 puan) sordu
6+3 gebeyim sağ kasığımda şiddetli kramplı bir ağrı var ciddiye alıp acile gitmeli miyim yoksa normal mi sizce şu dönemde hastaneleri gereksiz meşgul etmek istemiyorum çünkü
Gebelik haftası 6+3

1 cevap

0 oy
31 Temmuz 2021 (321 puan) cevapladı
Bol bol dinlenin uzanıp kendinizi yordunuzmu dayanilmayacak gibiyse gidin ihmal etmeyin içiniz rahat eder 
1 Ağustos 2021 (58 puan) yorumladı
Gittim ama malesef devlet hastanesi acil doktorları pek ilgili değiller beyefendi oturduğu yerden hiç kalkmadan ultrason ile bakmaya tenezzül etmeden ilaç yazdı sadece
1 Ağustos 2021 (321 puan) yorumladı
Evet malesef öyleler iyisiniz demi bugun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 199 göst.
0 oy
1 cevap 339 göst.
0 oy
0 cevap 160 göst.
0 oy
1 cevap 454 göst.

1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...