0 oy
448 göst.
30 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (330 puan) sordu
Kan sulandırıcı ve iki ilaç daha kullanıyorum dut pekmezininde kan yapıcı özelliği var yesem birşey olur mu doktora sordum fakat tecrübeli annelere de sormak istedim zararlı değilse ne şekilde kullanabilirim 
Gebelik haftası 16+5

3 Cevap

+1 oy
30 Temmuz 2021 (1,267 puan) cevapladı
Benim kanım çok düşük olduğu için doktor bana özelikle pekmez ye dedi bende sabah aç karna 1 2 yemek kaşığı yiyorum neden zararı olsun ki eğer şekeriniz yoksa
-Reklam-
0 oy
30 Temmuz 2021 (1,780 puan) cevapladı
Gebelik de sağlıklı canım hatta tatlı ihtiyacınızı pekmez yiyerek giderin diolar hani hazır pakete yönelmektense
0 oy
30 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Şimdi tam dut zamanı olduğu için bende reçelini yaptım taze taze yiyorum 1-2 kaşık alırsak güzeldir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 503 göst.
0 oy
5 cevap 700 göst.
0 oy
2 cevap 2,025 göst.
30 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gül.3343 (416 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,324 göst.

1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...