Kız 40+4 teyim ama dün ağlayan bi tane çocuk gördüm sinir oldum çok sinir bozucu bi tonla ağlyordu çünkü annesi babası kahvaltı yaparken
Ama bir an evvel doğumum olsun benim yavrumda ağlasın istiyorum
1,512,480 soru
24,669,695 cevap
367,190 kullanıcı