0 oy
363 göst.
29 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba bugün sezeryanla doğum yaptım bebeğim uyurken bazen sıçrıyor daha önce doğum yapan böyle durum yaşayan var mı 
Gebelik haftası Bitti
Kapatılma nedeni: Sol menüden bebek bakımı bölümüne yazınız

3 Cevap

0 oy
29 Temmuz 2021 (1,223 puan) cevapladı
yarim kundak yapin refleks olarak yapiyordur.korkulacak bi durum değil. allah bagislasin bu arada
29 Temmuz 2021 (44 puan) yorumladı
Teşekkür ederim sağolun
-Reklam-
0 oy
29 Temmuz 2021 (806 puan) cevapladı
Rabim annali babali buyutsun bebeşini amin ❤️
0 oy
29 Temmuz 2021 (572 puan) cevapladı
Kundak yapmıyor sanız onun içindir. Çünkü elikollarihareket ettikçe sıçrar. Hemde kundak sıcak tutar,sancısını giderir. Ben çocukları hep kundakta uyuttum.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 462 göst.
0 oy
11 cevap 1,650 göst.
0 oy
1 cevap 240 göst.
0 oy
1 cevap 169 göst.

1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...