Ben yaptırdım ilk olarak 50 mg yaptılar gazoz gibi bir içecek içtim bi saat sonra kan verdim. Değerim biraz yüksek çıktığı için 100 mg lik yaptırdım ondada gazoz gibi içecek içtim ama daha şekerliydi. Benim anne babamda da şeker yok kilom da az aslında ama hormonlardan dolayı vücutta insülin direnci oluşuyormuş.
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı