0 oy
421 göst.
29 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (346 puan) sordu
Kizlar bugunden itibaren çok fazlalasti kasıklarımın altı ağrıyor bebeğimde bugün çok haraketli sürekli kasılıyor bazen karnım sertlesiyor 2 gün önce nts ye girdim bişey çıkmadı şimdi neden böyle oluyor anlamadım. Yorulunca mi oluyor 2 gündür biraz fazla yoruldum 
Gebelik haftası 37+5

3 Cevap

0 oy
29 Temmuz 2021 (19 puan) cevapladı
35+3 haftalığız bende aynı sorunun cevabını ariyorum
-Reklam-
0 oy
29 Temmuz 2021 (77 puan) cevapladı
Benimde 36 haftalıkken başladı kasiklarim felaket kötüydü şimdi 38 haftalık oldum bazen oluyor artık alıştım ağrısına doktora sordum bebek doğum kanalına indiği için kafası baskı yapıyormuş doğuma hazırlık ben bazen yürüyemeyecek duruma geliyorum öyle açıyor normal bu haftalarda ağrı olacak vücut doğuma hazırlık yapıyor emin ol doğsun diye her ezanda dua ediyorum 
29 Temmuz 2021 (346 puan) yorumladı
O yuruyememe olayı bendede olmaya başladı canımı yakiyor :(
0 oy
29 Temmuz 2021 (356 puan) cevapladı
Canım 33 haftalık olduk aynı sorun bende var doktoruma sorduğumda kendini yorma yat dinlen demişti bana yoruldugum için oluyormuş dikkat et sende haftanda gelmiş sancin olursa acile git 
29 Temmuz 2021 (346 puan) yorumladı
Sağol cnm.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 275 göst.
0 oy
1 cevap 223 göst.

1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...