0 oy
187 göst.
29 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
UArkadaşlar 39 +3 gebeyim. Bağırsaklarım asiri sancılanıyor ve geceden beri 4 kez buyuk tuvaletimi yaptım. Tuvalette iken bağırsak acımdan duramıyorum.  Böyle bisey yasayan oldu mu dogumla alakali bir durummu.
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
29 Temmuz 2021 (172 puan) cevapladı
Kabiz olabilirsin , bende hem kabiz hemde gaz sancisi vardi ikisi biranda gelince dogum sancisi gbi sanci cektim cok kotuydu ogunden beri kabiz yapan yiyeceklerdn gazli iceceklerden uzak duruyrm 
29 Temmuz 2021 (2 puan) yorumladı
Yok kabız değilim . Tam tersi sürekli tuvalet ihtiyacım var gibi oluyo , yapıyorum ama rahatlamıyorum.  Sancı gitmiyor
-Reklam-

1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...