0 oy
267 göst.
28 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (103 puan) sordu
Kızlar merhaba Bugün akşam balık yedim Daha sonrasında sütlü tatlı yedim sonra zararlı dokunabileceğim ya Aklıma geldi sizce bir sakıncası olur mu
Gebelik haftası 10+2

2 Cevap

0 oy
28 Temmuz 2021 (1,747 puan) cevapladı
Afiyet olsun.. hiç bir şey olmaz... Psikolojik olarak kendinizi kötü hissedecek düşüncelere kapilmayin... 
-Reklam-
0 oy
28 Temmuz 2021 (1,581 puan) cevapladı
Balık taze olduktan sonra yanında ayran bile için derler. Korkmayın yani bir şey olmaz Allah'ın izniyle ☺️

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 550 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Jess_arss (1,263 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...