0 oy
365 göst.
28 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Dogumuma az kaldi bebek esyasi kulanmayipta elinde olan varmi bebeyimin hicbirseyi hazir deyil daha
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
28 Temmuz 2021 (279 puan) cevapladı
Ah keşke olsa da göndersem. İkinciyi beklediğim için ona kullanacağım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 265 göst.
0 oy
1 cevap 338 göst.
28 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Mhmd (13 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...