0 oy
294 göst.
28 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
Merhabalar benim dogumuma az kaldi bebeyime henuz busey alamadim maddi sikintilardan dolayi erkek cinsiyeti acaba elinde bebek kiyafeti olan varmi kullanmadigi bide bebek esyasi lutfen kirici cevaplar vermeyin bu istedigimin bebeyime kullanmaktan baska bir cikarim yok yani yalandan istemuyorum bebeyim icin sadece
Gebelik haftası 3+1
Kapatılma nedeni: Yasak post

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 430 göst.
0 oy
8 cevap 679 göst.
30 Haziran 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Umran56 (39 puan) sordu
0 oy
23 cevap 2,051 göst.
0 oy
4 cevap 704 göst.
4 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ayazgzm (6 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...