0 oy
290 göst.
28 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Kızlar 26+4 teyim. 2 gündür inanılmaz derecede adet olucakmis yada adetliymis gibi ağrım oluyor. Hamile olmasam adetli olsam çoktan ağrı kesiciler içmiş yada ağrı kesici iğne vurulmustum öyle bir sancı var alt tarafta. Bu ne olabilirrr
Gebelik haftası 26+4

2 Cevap

0 oy
28 Temmuz 2021 (2,559 puan) cevapladı
Bende 26+5teyim agrım yok bence bunu doktoruna danışmalısın  rahim genişliyor hafif agrılar oluyor ama öyle çok rahatsız edici ve uzun süreli değil
-Reklam-
0 oy
28 Temmuz 2021 (339 puan) cevapladı
Geçen sene tam 26+4 te iken aynı agriyla gittim erken doğum yaptım ihmal etme kontrole git mutlaka
28 Temmuz 2021 (18 puan) yorumladı
Ayy bu akşam acilden gideyim o zaman direk

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 371 göst.
0 oy
3 cevap 373 göst.
0 oy
6 cevap 748 göst.
19 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melek alyan (68 puan) sordu

1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...