0 oy
322 göst.
28 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (131 puan) sordu
Hanımlar 3 cu gebeliğim 3 de sezeryan benim genlede sancım olmuyor bebeklerinde oluyor ilk bebeğim karnımda susuz kalmış farkında olmamıştım suyum yavaş yavaş sızarak gelmiş iç çamaşırım hep ıslak olurdu bende akıntı sanıyordum bebeğim bebeğim ilk doğum diye suni sancı verilerek doğsun istediler ama bana sancı vurmadı bebeğime vurmuş apar topar sezeryana aldılar bebeğim karnımda oksijensiz kalmış 15 gün yoğun bakımda kaldı öldü 6 ay sonra kızıma hamile kaldım çok şükür kucağıma aldım kızımda gün vermişlerdi ama hareketleri his etmeyince acile gittim bende değil bebeğimde sancı çıkınca hemen sezeryana aldılar çok şükür kızım iyi 28 aylık ve ben şuan 36 haftalık hamileyim dün sağlık ocağında gebe izleme gittim bebeğimin kalp atışını geç duydu ama sorun yok dedi sadece tansiyon yüksek çıktı ve bunun için sürekli ölç dedi ama evde tansiyon aleti yok olcemedim şuan tansiyon ne durumda bilmiyorum benim size sorum şu cuma günü randev var kontrole gidecem bebeğimin hareketleri iyi ama sanki iç çamaşırım ıslanıyor acaba suyummu geliyor yine sızıyormu bide benim sancılarım olmadığı için anlamıyorum bebeğim çok şükür hareketli ana içimde bir şüphe var ya ona sancı vuruyor sa sizce acilemi gitsem cuma gününümu beklesem bu durum normami iç çamaşırı ıslanması akintimi sumu bilem3dim 
Gebelik haftası 36+0

2 Cevap

0 oy
28 Temmuz 2021 (38 puan) cevapladı
Bence böyle beklemektense acile gidin iciniz rahat eder
28 Temmuz 2021 (131 puan) yorumladı
Öyle yapacam canim eşim gelsin gidecem içim rahat etsin teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
28 Temmuz 2021 (261 puan) cevapladı
Sancı bebege vursa hareketleri azalmazmı canım yani belli olmazmı bebekteki anormal durum
28 Temmuz 2021 (131 puan) yorumladı
Tamam canım şimdi bir duş alıp çıkacağız size haber edecem
28 Temmuz 2021 (261 puan) yorumladı
Güzel haberlerle gel inşallah kuzum
28 Temmuz 2021 (131 puan) yorumladı
Amin canım Allah razı olsun şuan hastenediyim muhane oldum bebegimin suyu gayet iyimis  enfeksiyon olduğu için akıntım çok nste sonuçları normal kan aldilar  sonuçları bekliyorum. Tansiyon yüksek çıkıyor şuan tansiyon takibi yapılıyor baş ağrım çok var içerde uzanıyorum tansiyon takibine devam kan sonuçlarına göre değerlendirme yapacaklar şimdilik durum bu iyikide gelmişim
28 Temmuz 2021 (261 puan) yorumladı
Çok şükür canım iyi olmanıza sevindim sag salim vakitlice gelsin güzellik dikkat et sende kuzum kendine dil altına nar ekşisi koymak yutmadan biraz bekletmek tansiyonu düşürüyor bilgin olsun
28 Temmuz 2021 (131 puan) yorumladı
Amin canım Allah razı olsun deneyecem dediğinizi az önce yatış istediler tansiyon takibi için sürekli yüksek çıktığı için doğuma almıyorlar bende kabul etmedim küçük kızım olduğu için imza attip çıktım cuma günü randevum var  acaba yatismi yapsaydım biraz korkuttular ama küçük kizim olduğu için kabul etmedim

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...