0 oy
419 göst.
28 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (406 puan) sordu

Hanımlar bugün biraz daha kahve rengi leke gelince özel hastanenin acile gittim. Kan aldılar ultrasona girdim. Kalp atışını duyduk boyunu ölçtü. 5 mm boyu. Kalbine 120 dedi. Betam 33890 oldu. Progesteron hormonum 21.26 çıktı. Nasıl normal mi? Resimde de ultrason görüntüsü var. 

image


Gebelik haftası 6+2

1 cevap

0 oy
28 Temmuz 2021 (1,452 puan) cevapladı

ulturasyon ıcın bısey dıyemem ama haftasına gore betanız cok cok yuksek bıle doktor bır sıkıntı yok dedıyse demek kı hersey yolunda :) Lekelenmeyı asla ıhmal etmeyın oldukca doktora gıdın tum lekelenmeler tehlıkelıdır

28 Temmuz 2021 (406 puan) yorumladı
Beta bana görede yüksek ama hiçbirşey demedi doktor. Cuma günü için randevu alıcam tekrar kontrole gidicem bakalım
28 Temmuz 2021 (1,452 puan) yorumladı
ben 8 haftalık gebeyken betam 17.500 du doktor ıyı demıstı sızınkı banada cok cok yuksek geldı gıdın mutlaka
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 764 göst.
0 oy
3 cevap 432 göst.
0 oy
1 cevap 373 göst.
0 oy
7 cevap 656 göst.

1,512,555 soru

24,670,776 cevap

367,240 kullanıcı

...