0 oy
415 göst.
27 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (16 puan) sordu
Sevgili anne adayları bugün doktora gittim bana 37+5 gözüküyor dedi bebeğin ama 38+2 hamileyim doğumum nasıl olacak son adet tarihime göre mi yoksa ultrasona göre mi bu durumu yaşıyanlar cevap versin nasıl doğum yaptılar normal mi sezeryan mı
Gebelik haftası 38+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
27 Temmuz 2021 (1,757 puan) cevapladı
Yengem aynı sekilde aynı durumda kaldı sonuç olarak ultrason doğru hesaplıyor vakti geldi normal yaptı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 813 göst.
0 oy
2 cevap 246 göst.
8 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Hifanurr4 (72 puan) sordu
0 oy
3 cevap 264 göst.
0 oy
1 cevap 249 göst.

1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...