0 oy
455 göst.
27 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (99 puan) sordu

Anlayan varmı sancı varmı 

image

Gebelik haftası 39

3 Cevap

0 oy
27 Temmuz 2021 (367 puan) cevapladı
Valla canım anladığım kadarıyla hiç sancın yok. 33. Haftada nst sonucum aynı seninki gibiydi hiç yok dedi doktor.
-Reklam-
0 oy
27 Temmuz 2021 (1,100 puan) cevapladı
sancı yok hiç   
0 oy
27 Temmuz 2021 (319 puan) cevapladı
Alttaki düz çizgi sancıyı gösteriyor sizin düz çıkmış sancı yok.Düzenli aralıklarla inişli çıkışlı olması gerekiyor.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 261 göst.
25 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Duyguatlas (10 puan) sordu
0 oy
2 cevap 913 göst.
0 oy
4 cevap 949 göst.

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...