Ovulasyon testi yaptım.İlk önce t çizgisi koyulasti daha sonra c çizgisi. Adetime ise bir hafta var nasıl oluyo acaba konuya hakim biri varsa acil yardım edebilir mi yeniyim burda..
1,512,344 soru
24,667,973 cevap
367,100 kullanıcı