0 oy
392 göst.
27 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (156 puan) sordu
Kizlar ben dun hastaneye gitm doktor ultrasyon karnima atı sağ yumurtanda 3 cm kist var ddi gecer mi acaba hamile kalir miyim 
Gebelik haftası 0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
27 Temmuz 2021 (101 puan) cevapladı
Geçer canım kalırsın genelde durumunun ayrıntısını bilmiyorum ama gebelik önerebiliyolar 
27 Temmuz 2021 (156 puan) yorumladı
Bilginiz icin tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
27 Temmuz 2021 (207 puan) cevapladı
Banada ilk sol kasıkta kist var demişti ama baktık bebekmis meğer kist dedikleri sey
0 oy
27 Temmuz 2021 (376 puan) cevapladı
Kalırsın canım telaslanma çok küçükms inşallah hamile kal doğumla birlikte oda geçer 
0 oy
27 Temmuz 2021 (356 puan) cevapladı
Ben kitle hamile kaldım canım sonra çocuk büyüdükçe kayboldu 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 266 göst.
27 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arya Seda (156 puan) sordu
0 oy
2 cevap 416 göst.
13 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Mucizelerim4444 (750 puan) sordu
0 oy
2 cevap 233 göst.
21 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Aysar. (817 puan) sordu
0 oy
3 cevap 351 göst.

1,512,546 soru

24,670,675 cevap

367,235 kullanıcı

...