0 oy
263 göst.
26 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (151 puan) sordu
Arkadaslar 4lu tarama tesi yaptirdinizmi

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2021 (407 puan) cevapladı
Benim 16 hafta yarın yaptıracağım 3 lü varmış birde ama doktorum direk dörtlü olacak dedi
26 Temmuz 2021 (151 puan) yorumladı
Ne icinki canim bu test
26 Temmuz 2021 (407 puan) yorumladı
Dörtlü tarama testi, ailede doğum kusurları geçmişi, 35 yaş ve üstü, hamilelik sırasında olası zararlı ilaç kullanımı, diyabet ya da insülin rahatsızlığı gibi nedenlerden dolayı yapılıyormuş
26 Temmuz 2021 (151 puan) yorumladı
Anladim canim cok tesekkurler
26 Temmuz 2021 (407 puan) yorumladı
Rica ederim:)
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2021 (1,046 puan) cevapladı
2li taramayla detayli ultroson.yaptirdim gerisi yok.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 362 göst.
3 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin4141 (151 puan) sordu
0 oy
1 cevap 235 göst.
0 oy
12 cevap 659 göst.
16 Kasım 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Adesrun04 (5 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...