0 oy
442 göst.
26 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (226 puan) sordu
Kızlar normal doğumu beklerken yarın için gün aldık yarın sezeryan oluyorum paşama yarın kavusuyoruz bir yandan sevinç bir yandan hüzün
Gebelik haftası 37.5

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2021 (115 puan) cevapladı
Neden sezeryan bende 35 haftalik oldum normal bekliyoruz ama ne zaman Allah sağlıklö sıhhatli kucagina almayı nasip etsin cnm
26 Temmuz 2021 (226 puan) yorumladı
Benim 7 düşüğüm var tek tüple mucize bir gebelik oldu riske atma dedi doktorum
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2021 (9 puan) cevapladı
Benimde bu haftaya kadar normaldi şimdi kafası yukarda yarın belli olacak sanırım sezaryen olucam
26 Temmuz 2021 (226 puan) yorumladı
Sağlık olsun annelik fedakarlık ister normal sezeryan kismetimizde bu varmış

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 580 göst.
9 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Sumeyyeaksoy (134 puan) sordu
0 oy
7 cevap 796 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Elifnurr35 (169 puan) sordu
0 oy
1 cevap 366 göst.
25 Mart 2022 Doğum kategorisinde Barann bebekk (618 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,670 göst.
6 Aralık 2021 Doğum kategorisinde 93678 (242 puan) sordu

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...