Merhaba arkadaşlar bu hastanede doğum yapanlar hastane ve çalışanlarla ilgili bilgi verebilirler mi?
Dokuz eylül ü bilmemde yeşilyurt devlet ıyi dedi ablam akşam hiçbi hastane kabul etmedi orada yaptı ve çok memnun kalmış
Buca kadın doğum. Arkadaşım gidiyo çok memnunmuş
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı