0 oy
156 göst.
26 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (109 puan) sordu
17+5 haftalıgım dudagimin üstünde ucuk cikti.. evde her zaman ucuk icin kullandigim antibiyotik göz merhemi olan terramiycin vardi  ondan kullandim ama yan etki yapar mi normal ucuk kremleri de iyi gelmiyo bana o yüzden hep terramiycin kullanirim.. bugün ilk defa mide bulantisi yasadim hamileligin basindan beri garip geldi korktum.. 
Gebelik haftası 17+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 537 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugba_3101 (2,241 puan) sordu
0 oy
3 cevap 420 göst.
0 oy
1 cevap 233 göst.
0 oy
4 cevap 750 göst.

1,512,674 soru

24,672,167 cevap

367,320 kullanıcı

...