Hahahhaha oh be bıtek bende degılmıs yaa denıze gttım geldım herkes dıyokı bıyıklarını aldır dıorum kı daha gecen gun aldırdım. bı selfı cekerken kamerayı bı acıyorum bıyık gıbı duruyor. umarım dogumdan sonra gecer
1,512,674 soru
24,672,167 cevap
367,320 kullanıcı