0 oy
237 göst.
26 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (17 puan) sordu
Kizlar ben şuan 10+4 haftalık hamileyim ben şimdiden sonra 3 ay sigortami doldursam prim ödeyerek rapor parası alabilir miyim ne kadar alırım bu konu hakkında  bilgisi olan yardımcı olursa çok memnun olurum
Gebelik haftası 10+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 710 göst.
29 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nil ipek (146 puan) sordu
0 oy
3 cevap 781 göst.
0 oy
3 cevap 674 göst.
0 oy
1 cevap 800 göst.

1,512,307 soru

24,667,536 cevap

367,070 kullanıcı

...