0 oy
240 göst.
25 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (588 puan) sordu
17+1 oldu o bugün.  3 hafta önce gördüm bebeğimi doktor herşey yolunda demişti.  Son 1 haftadır ayaklarımı kendime çekerken , ayağa kalkarken , yatakta dönerken , bazen nefes aldıkça sol veya sağ kasıkta tek taraflı ağrı hissediyorum.  Bunu benden başka yaşayan var mı ? Çok merak ediyorum.  
Gebelik haftası 17+1

1 cevap

0 oy
25 Temmuz 2021 (681 puan) cevapladı
Normal canim. Anı kalkınca hapsirinca öksürürken olur. Allah korusun birsey olursa kanamanın olur. Doktor zamanın yaklaşmış zaten doktorunada sorarsın:)
26 Temmuz 2021 (588 puan) yorumladı
Evet 2 gün sonra randevum.  Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
4 cevap 418 göst.

1,512,452 soru

24,669,320 cevap

367,168 kullanıcı

...